11 Aralık 2011 Pazar

nişan kıyafetim:)

29 Ekimde nişanım vardı,çok güzel bir gündü ama öncesinde inanılmaz stres yapmıştım.Çünkü nişan kıyafetimi önce hazır bakayım,sonra diktireyim yok kumaş gelmedi derken son 5 günde dikildi ama benim için mucize gibi bir şey oldu çünkü model de renk de tam istediğim gibi oldu:))
işte nişan kıyafetim;

bu da ayakkabılarım ve el buketim.nişan kıyafetimin eteğindeki tülden parça alarak çiçekçiye  beyaz papatyalardan bir buket yaptırdım.Küçük,sade ama sevimli olsun istedim:)


12 yorum:

  1. Çok hoş görünüyorsun. Kıyafetinde çok şık.

    Allah tamamına erdirsin inşallah.

    Sağlık ve mutluluk dolu bir evlilik yaşamanız dileği ile... :)

    Herşey gönlünce olsun.

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim iyi dilekleriniz için,çok mutlu ettiniz beni:)

    YanıtlaSil
  3. nar çiçeği benim çok sevdiğim bir renktir:) sana da çok yakışmış:) mutluluğun daim olsun,Allah tamamına erdirsin:)

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkür ederim:) aminn,,benim asıl rengim pembedir,her şeyin pembe olmasını isterim ama bu rengi görünce çok beğendim,pembeyi unuttum:))

    YanıtlaSil
  5. rengiyle ve modeliyle tek kelimeyle super yaaa! :) saclarda uyumlu olmus, ben cok begendim vallahi, masallah. Rabbim tamamina erdirsin insallh ;)

    YanıtlaSil
  6. amin amin inş.:)) çok sağol,çok mutlu etti ben, yorumların

    YanıtlaSil
  7. çok güzelmiş elbiseniz Allah mutlu etsin.

    YanıtlaSil
  8. çok teşekkür ederim böğürtlen taneleri,,aminnn

    YanıtlaSil
  9. renk çok güzelmiş canım çok tatlı görünüyorsun..

    YanıtlaSil
  10. çok teşekkür ederim,beğenmene sevindim:))

    YanıtlaSil

yorumunuz için çok teşekkür ederim,bloguma yine beklerim:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...