16 Ekim 2014 Perşembe

Çok severek 6 ay kınası hazırlığı yaptım ben :)



Bundan bir kaç ay önce facebook hesabımdan ( pembe peri ) bir hanımefendi bana ulaştı,google görsellerden yaptıklarımı görmüş,kendisi trabzonda oturuyormuş ve kızına 6 ay kınası yapmayı planlıyormuş bunun için benden yardım istedi ben de seve seve hazırlık yaptım.

İlk olarak 6 ay kınalığı aldım bebeğimiz için;


Daha sonra kınasında dağıtılacak olan kına magnetlerini hazırladım;






İşte böyle güzel bir hazırlık oldu benim için,annemiz de çok beğendi.
Yeni güzelliklerle görüşmek üzere 
öpüldünüzzzz




2 yorum:

  1. Ben de istiyoruuuum. :) iletişime geçebilir miyiz? :)0

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar şule hanım pembekanatliperi@gmail.com adresinden ya da facebook sayfamdan iletişime geçebiliriz sevgilerr

      Sil

yorumunuz için çok teşekkür ederim,bloguma yine beklerim:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...