29 Ocak 2016 Cuma

Kışın vazgeçilmez tatlısı ''Balkabağı Tatlısı''

Bu kış biraz çetin geçiyor. İzmir de bile çok üşüyoruz, kar bile gördük :) .
Eskiden pek sevmediğim bir lezzetti balkabağı tatlısı ama nedense artık çok seviyorum. 
Balkabağı çıktığından beri bir çok kez yaptım bu kış, ilk yaptıklarım biraz eridi filan ama tadı yine de güzel oldu.Git gide daha güzel oldu diyebilirim :) 
Basit bir tatlı olduğu için tarif yazmıcam ama bir kaç öneride bulunmak isterim,kabağın üstüne şekeri bir kaç saat önceden döküp bekletiyorum, daha sonra kaynatıyorum. Ayrıca bir kaşık bal ve bir kaç adet karanfil de atıyorum.Üzerine kırılmış iri cevizden bol bol serperek servise hazır hale getiriyorum. Afiyet olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumunuz için çok teşekkür ederim,bloguma yine beklerim:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...