29 Mayıs 2017 Pazartesi

Çok sevilen kına magnetlerim...



Öncelikle herkese hayırlı ramazanlar diliyorum.Havalar ısındıkça hobilerle geçirilen vakit artmaya başladı sanki, içimde hep birşeyler yapma isteği,yeni şeyler üretme, ya da eskileri yenileme. 
Bana uğur getiren ve hala almaya devam ettiğim keçe kaftan magnet siparişlerimden bu aralar yine bir kaç kere zevkle yaptım, hatta bir de mor renkli kaftan ekledim... Ama genellikle kına gecesi rengi olan kırmızı tercih ediliyor tabi ki. Bebek 6 ay kınası için çok tercih ediliyor.Ben de seve seve yapıyorum. 
İnstagram hesabımda aktifim aslında ama bloğumu da çok özlemişim  ara sıra yine paylaşımlarda bulunacağım, şimdilik İyi geceler diliyorum...


                                    

                                 

                                      

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumunuz için çok teşekkür ederim,bloguma yine beklerim:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...