17 Haziran 2017 Cumartesi

Kendi tasarımım kapı süslerim...

Elimdeki malzemelerden kapı süsü yapmak istiyordum bir süredir.Yalnız çok abartılı ve büyük olmasını istemiyordum, önceki oturduğum evde büyük ve tamamen keçe süslemeden oluşan kapı süsleri kullanmıştım, bu sefer farklı olması için döktüm malzemelerimi önüme.
İlk yaptığım pembiş çok cici oldu ama eşim içeri asmamı istedi renginden midir bilmem😁, ben de dış kapının iç bölümüne astım.Dışına asmak için de jut kumaşından ve çiçeklerden mini bir kapı süsü tasarladım.İkisi de çok beğenildi💖
Umarım sizler de beğenirsiniz. SEVGİLER




1 yorum:

  1. Çok güzeller :) Özellikle HOME olana bayıldım, yapılışını da paylaşsan biz de yapsak canım :)

    YanıtlaSil

yorumunuz için çok teşekkür ederim,bloguma yine beklerim:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...