23 Aralık 2017 Cumartesi

2. yaşımızı safari hayvanları temalı kutladık



Merhabalar bu aralar buralarda olmayı seviyorum arşivde birikenleri sizlerle paylaşmak istiyorum.2.yaşımızı kalabalık,temalı kutlama fikri aklımızda hiç yoktu.Çünkü yeni bir şehre taşınmıştık ve yeni yeni arkadaşlıklar ediniyorduk ama kısa sürede çok sevdiğimiz arkadaşlarımız oldu,gurbet böyle bir şey benzer kaderli insanları birbirlerine daha hızlı kaynaştırıyor.
Bizde kendi çapımızda canımız için hazırlıklar yaptık,rengarenk olsun istedim babası da yine dayanamadı ve pc başına temamız için geçti.

Temamız Safari hayvanlarıydı.


Temamıza uygun bir tasarım yaptı babamız ve etiket,afiş,banner,peçetelik v.b bir çok şeyde kullandık.Baskı babamıza aitti,kesme işlemleri bana :)


Bannerımız tam istediğim gibi oldu.
KIVANÇ 2 YAŞINDA :)


Keçelerimiz devreye girmezse tabi ki olmaz,sevgili komşumun yardımıyla kısa sürede keçe magnetlerimizi yaptık.


Minik hediyelerimiz..Biraz yumuşak şeker,oğluşumun fotoğraflı magneti ve keçe magnetimiz.Bizden ufak birer hatıra.


Ve masamız...
En az ilk doğum günü kadar heyecanlandım,hazırlıkları yaparken ve misafirlerimi karşılarken.Birlikte nice güzel günlerimiz olsun canım oğlum.İyi ki doğdun...
3.yaşına çok az bir süre kaldı,bu sene şimdilik bu şekilde doğum günü planlamıyorum.Sevdiklerimizle dışarıda bir yerde oturup keyifle pastamızı kesmek de çok güzel olabilir.Sağlık,huzur bizimle olsun yeter ki gerisi önemli değil :)

Görüşmek üzere Sevgiler...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumunuz için çok teşekkür ederim,bloguma yine beklerim:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...