18 Aralık 2017 Pazartesi

Canım oğlumun 1.yaş günü hazırlıkları #tbt :)


Bu yazı gerçek anlamda bir #tbt oldu.Yani instagram dilinde geçmiş zamana gönderme :) Canım oğlum 3 yaşına giriyor bile çok az kaldı.Bloğumu çok özlemişim her ne kadar instagramda @pembeperi_ de daha aktif olsamda arada sırada buraya da uğramak isterim.

Ne eğlenceliydin sen pasta patlatma ! :D Çok ağlamıştı soğuk pastaya dokunmak istememişti.videoları izledikçe gülerim...Fonda devamlı çalan kırmızı balık,arı vız vız..v.s
Şu aralar pek yapılmıyor sanırım ya da ben denk gelmiyorum ama ben çok sevmiştim yine olsa yine yaparım :)
Keçe şapkamız anne emeği,pasta da dev boyutlu 1 de :)






                               

Doğum günümüzü muğla da eşimin ailesinin yanında yapmayı tercih ettik.O zaman izmir de yaşıyorduk.Her şeyi izmirden muğlaya taşımak biraz zorlamıştı ama gönlüme göre olmuştu,tüm sevdiklerimiz yanımızdaydı.


Misafirlerimiz için tabi ki de keçeyi elime almıştım.Çok cici keçe çerçeve buzdolabı magnetleri yapmıştım.Yaklaşık 40 adetti.

                             

Ayrıca yıldız şeklindeki cam şişelere de renkli badem şekerleri koymuştum.



Her türlü tasarım ve baskı işleri babamıza aitti.Birazcık başını ağrıttım ama çok şirin olmuşlardı.Hala saklarım hepsini.

  

Hatıra afişimiz.
                                                                                                                                                         

İkramlarımız anneanne ve babaanne eseri.



İYİ Kİ DOĞDUN CANIM OĞLUMUZ....
SENİ ÇOK SEVİYORUZ
KIVANÇ'IMIZ


İşte böyle,tekrar görüşmek üzere sevgiler...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumunuz için çok teşekkür ederim,bloguma yine beklerim:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...