4 Şubat 2013 Pazartesi

Pembe Kış Odası İçin Aldıklarım;


Tamam İzmir'in kışı balkanlardan gelen soğuk hava dalgasından çetin bir şekilde etkilenen benim Edirne'min kışına benzemiyor fakat kış yine de kış ya ben üşüyorum,zaten kansızım:(
Evimizin bulunduğu yer İzmir'in tam kıyı boyu diyelim Çeşme tarafına doğru,bu yüzden buralarda kaloriferli ev bulmak imkansız,mecbur herkes klimalarla,ısıtıcılarla ısınıyor.Ufo tarzı ısıtıcılar beni çok rahatsız ediyor,resmen çarpıyor ve baş ağrısı yapıyor.Bu yüzden radyatör tarzı ısıtıcı aldırmıştım aşkıma,çok güzel ısıtıyor sadece belli bir noktayı değil tüm oda sıcacık oluyor ama belirli bir ayarda sürekli açık durması lazım.
Evimin salonu açık mutfak şeklinde yine yüksek derecede çalışınca sıcaklık çok güzel oluyor ama elektrik faturası aldı başını gitti,en son 250tl gelince,dedim ki aşkım bu böyle olmayacak,biz küçük odamızı kurup kışları orada oturalım,tasarruf etmiş oluruz.Başlarda karşı çıktı ya o oda küçücük ben salona alıştım burası daha rahat filan diye ama sonra ikna oldu ve bende araştırmalara başladım:)
Evimizin bu küçük odasının bir duvarına büyük,derin dolap yaptırılmış,faydasını çok gördüm gerçekten henüz açmaya kıyamadığım,kullanmadığım çeyizlerimin hepsi içinde istif halinde duruyor.
Öncelerde sadece giyim odası gibi kullanıyorduk,tek penceresi de olduğundan içinde iki kişi bir saat dursa zaten nefesinden ortam ısınır:)
Araştırmamın en önemli noktası haliyle koltuktu, L koltuk başlarda çok istiyordum ama salona uygun olmaz diye kalmıştı,bu yüzden küçük odama L koltuk baktım,yatılı misafir gelince odayı kullanabilmek için koltuğun güzel şöyle 2 kişilik yatak olması gerekiyordu,bi yandan da kapalı olduğunda çok yer kaplamamalıydı:)
En uygun koltuğu İKEA dan buldum,ee birde tv sehpası,dekorasyona ait bir kaç bi şey de ekleyince alışveriş için İKEA'nın yolu tutuldu:)

Koltuğumuz bu 5 numaralı L koltuk,en uygun boyut bizim için bu oldu,


 Tv sehpamızı beyaz seçtim,
Eeee bir tane beyaz Lake sehpa almadan olmazdı:)
Halı seçmek en zor olanıydı benim için,hem internetten hem mağazalardan bir çok halı markasını didik didik ettim,bazı geceler takılıp kalıyordum internette halı modelleri bakarken,gözlerimi kapatınca halı desenleri görmeye başlamıştım:))
Ya bir türlü istediğim renk tonunda halı bulamadım,yaptığım hata perdemi önceden diktirmek oldu.Toz pembe tül fon diktirmiştim ee halının da fona uygun olması gerekiyordu.İçinde toz pembe bulunan halılarda nedense lila ve koyu mor tonları da vardı,ama ben sadece pembe ve tonlarının olmasını istedim.Sonunda her ne kadar biraz klasiğe kaçsa da bence yarı klasik:) Sanat Halıdan istediğim tonlarda halımı buldum ama çoğu şubesinde yoktu istediğim boyutu,neyse ki ege bölge firmasında varmış sipariş verildi hala gelecek:(



Dekorasyon için ufak tefek objeler de almak lazım ama:)) gül kokulu mumlar,

Daha önce marketten aldığım 2 adetcik bambum için cam vazo,


Bir adet pembe yapay çiçek:)
O yapay çiçek için bir adet pembe vazo:)

Beyaz çerçeve,bir adet düğün fotosu koymak için:)


İşte böyle aldıklarım,düzeni tam anlamıyla kurduğumda odamdan fotoğraflar da paylaşacağım,Pembe odam için ufak tefek kendim de bir şeyler yapıyorum bu aralar onları da yazacağım:))
Sevgiler,,,,görüşmek üzere......




16 yorum:

  1. Aynı sorunlar bizde de var:) İzmirin göbeğinde de olsak donuyorum! Benim eşim de karşı çıkmıştı ancak şimdi o da sıcak bakmaya başladı oturma odasına. Ben de arayış içindeyim ama köşe takımı istiyorum ben:) Aldıklarına da bayıldım çok şekerler. En güzel günlerde kullanman dileğiyle :):):)


    http://photoandfashion-diy.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım,umarım sende tam zevkine göre bulursun da daha fazla ısınırsın oturma odanda:)) kolay gelsin

      Sil
  2. :) izmir'in soğuğu gariptir, alışmak biraz zor oluyor. Ama en doğrusunu yapmışsın, küçük oda işi çözer, yeterde artar bile. Aldıkların çok güzel, güle güle kullan canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım beğenmene çok sevindim çok sağol,evet bende alışmaya çalışıyorum izmirin havasına :)

      Sil
  3. Kis icin kucuk bir oturma odasi cok dogru bir karar olmus. Aldiklarin da harika. En kisa zamanda evinizin fotograflarini da bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle oldu sıcacık oturuyoruz şimdiden.tamam canım bir tamamlıyım yeni bir post yazıp fotoğrafları koyacağım:)

      Sil
  4. Aldıklarını güle güle kullanın..senin ve diğer blogerların fikirleri evimi döşerken çok işime yarayacak:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım,hemde ne faydası oluyor blokların bir bilsen,devamlı takipte kalman dileğiyle;)

      Sil
  5. bizim de böyle küçücük bir odamız var bi tek köşe koltuk ve tv sehpası sığdı ama biz hep orda oturuyoruz, benim salonum beyaz her dk orda otursak kafayı yerdim herhalde eşim çok dağınık :) dekorasyon güzel olacak aksesuarların da halın da çok hoş tamamlayacak diye düşünüyorum ve fotoyu merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma ya benimki de huysuzluk etti benim o odada içim sıkılır filan diye ama alıştı bile:) bi de benim eşim de dağınık küçük odayı toplamak en azından daha kolay;) beğenmene çok sevindim canım halım filan yok daha:( bi gelsin foto çekip koyucam

      Sil
  6. o küçük oda bizde de dolmayı bekliyor ben de yakında böyle bir post yapacağım. biz klimalara (salon ve yatak odası için) gerçekten çok yüksek bir fiyat ödedik (mitsubishi bir de inverter) ama hakediyormuş çünkü sürekli çalışmasına rağmen 100-120 arası elektrik faturası geliyor. ısınmada sorun yok ama yatılı misafir için o odaya yatak olacak birşeyler lazım. bu köşenin fiyatı nedir canım bir de onu söylersen süper olur:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. süpermiş ya ne kadar az elektrik faturası ödüyorsunuz,bizde klima araştırmıştık eşim de mitsubishiye bakıyordu hep,ben sürekli engel oldum ya kendi evimiz olsa neyse kiracıyız filan diye ama kar yaparmışız yani,canım geniş bir yatak oluyor misafir ağırladım bile 1099tl fiyatı bir modeli daha vardı biraz daha köşe diğer bölümü de yastıklı o da 1299tlydi ama o model odamız için büyüktü.senin de postunu bekliyorum canım kolay gelsin

      Sil
  7. bende pembe beyaz bi oda düşünüorum kuzm
    halı arıodm bi bakayım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay piyasada pembeli tonlarda halı yok canım ya benim bulabildiğim bu bugün geldi nihayet istediğim gibi oldu,sana da kolay gelsin

      Sil
  8. Çerçeve çok güzel İkea'da görmüştüm çok beğenmiştim, mobilyalarımızı aldıktan sonra alıcam o tür aksesuarları :) Tv sehpası da çok sade ve güzel, mobilyada beyaz en iyisi :)

    YanıtlaSil
  9. teşekkür ederim canım,ikea da ki tüm çerçevelere hayranım ama eşim durduruyor beni koyacak yer kalmadı diye:)) canım mobilya da beyaz gerçekten çok güzel ama tozu çok fazla belli ediyor,elde bezle dolaşmak lazım,ama ne yapayım:))

    YanıtlaSil

yorumunuz için çok teşekkür ederim,bloguma yine beklerim:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...