16 Şubat 2013 Cumartesi

sevgililer günümüz....


Merhaba herkese:)
Aslında biz sevgililer gününü kutlamıyoruz :p Şöyle ki bundan yıllar önce benim sevgilim bana çıkma teklifi etmeye karar vermiş 14 şubatta,sonra yav ne saçma böyle bir emrivaki yapılır mı hiç,kabul etmek zorunda mı hissetsin kendini demiş ve vazgeçmiş.Sonra 20 şubatta daha fazla oyalanırsam bu kız elimden kaçar gider demiş:)) (bana göre;) ve o gün bana çıkma teklifi etti.20 şubat yıl dönümümüz olduğundan sevgililer gününü o kadar büyük anlamla kutlamıyoruz,ilişkimizin başladığı o güzel tarih bizim için daha anlamlı.
Evliliğimizin ilk sevgililer günü olduğundan hadi yine özenelim dedik,güzel bir alışveriş yaptık,eşim bana akşam yemeği hazırladı,kendi elleriyle ama tabi kıyamayıp yine de yardım ettim:)

 Fıstık yeşili kalın keçem vardı,süslemede pek kullanılmıyor kesimi çok zor oluyor.O yüzden bende onu amerikan servis olarak kullanmak için kestim süsledim.


Daha önceden dekor olsun diye sahilden çakıl taşı toplamıştım,sevgililer gününden önceki akşam oje sürdüm sonra internette gezerken nerede olduğunu hatırlamıyorum çok güzel çakıl taşları boyamışlardı,resim yapmışlar üstüne daha önce görmemiştim,,,amannn hemen de özendim ojeyi aldım kalpler,baş harflerimizi çizdim boyadım taşların üstünü,yemek masasını süslesin diye yapmıştım ama unutmuşum koymayı:(



Bu kırmızı kalpli amerikan servisler paşabahçede 12.5tl den 7.5tl ye düşmüş:) hemen kaptım,aşkım hazırlayacağı masa için kullansın diye;)



O gün eşimin evde olması beni çok mutlu etti,sabah ona güzel bir kahvaltı hazırladım,el emeği amerikan servisimi de kullandım:)



O gün İzmir yağmurluydu,aşkımın yemek hazırlığı uzun süreceği için evden de çok uzaklaşmak istemedik,şemsiyelerimizi aldık sahil evimize çok yakın bu yüzden sahilde yürüyüşe çıktık.


Bir hafta önce anneciğim bana kargo göndermiş,başımdaki kırmızı bereyi örmüş bir de siyahını,yelek örmüş ev içinde giyeyim diye bir kaç bişey daha yollamış.Bu kışın modasıymış bu bereler:)) ben alışkın değilim çok takamam ama benim ki bayıldı pek alışkın değil bende bu tarz bere görmeye çok beğendi kırmızı çok yakıştı yeniden aşık oldum ben sana dedi:)



Eşimin emeği soframız:)) bende yardımcı oldum tabi ki ama son hali sürprizdi:))




Bizim evliliğimizin ilk sevgililer günü böyleydi,
Buradan eşime söyleyeceğim birkaç şey var;
Canım aşkım seni çok seviyorum,biliyorum arada yok yere iş bulamıyorum,sıkılıyorum,ailemden uzağım diye üzülerek seni de üzüyorum,ama inan isteyerek olmuyor,ben seni çok seviyorum kaç yıllık aşk bizimkisi her gün daha da çoğalan...daha nice güzel mutlu günlerimiz olucak birlikte inşallah...Aşk dolu nice güzel günlere hayatımın anlamı....

Sevgiler sevgili blogcanlar sizlere de nice güzel aşk dolu günler :))






29 yorum:

  1. urlada oturuyordun sanırım
    madem yanlızsın arada izmire gelebilirsin
    bütüngün yanlız oturma evde valla bunalıma girersin
    buarada herşey harika görünüyor maşallah;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım tam urlada değil ama güzelbahçeye yakın oturuyorum,,izmire genelde eşimle gidiyoruz işte,ama arada çıkıp kendim de gidicem artık:) çok teşekkür ederim..

      Sil
    2. canım bende yanlızım insan eşini bekleyip
      biryerlere çıkınca kendi kendine çıkamıyorsun
      ondan sen beni dinle at kendini dışarı
      izmir çok güzel agoraya git kemeraltına optimuma
      bak optimuma geliren haber ver bana çok yakın buluşuruz;)
      yanlız kalma

      Sil
    3. canım sadece birkaç kere çıktım yalnız,ama daha fazla çıkmak lazım:) optimuma bi kere gittim çok o taraflara gidemiyorum uzak geliyor biraz ama neden olmasın görüşürüz;))

      Sil
    4. canım nasılsın bir halini hatrını sorayım dedim?

      Sil
    5. teşekkürler canım iyiyim sen nasılsın?ya ben senin bloğunu takibimdeki bloglar bölümüne ekliyorum fakat eski bir postun gözüküyor güncellenmiyor acaba neden:(

      Sil
    6. canım anlamadım valla nedenki benim bloga gir bu siteye katıla bas ordan gel işte;)
      valla iyiyim bende kursa devam ediyorum oyalıyor baya
      bana yakın olsan senide götürürdüm beraber üretip dururduk;))

      Sil
    7. ay ne güzeldir canım kurs ortamınız,,ahh keşke :) canım yok seni takip ediyorum zaten ama bloğumun sol tarafında listem var ya oraya ekliyorum ama güncel olmuyor bloğun hep en aşağıda,çözemedim

      Sil
  2. Eşinle daha nice güzel senelere, umarım her gününüz böyle güzel olur, mutluluğunuz daim olsun inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim edacım,seninde sevdiceğinle mutluluğunuz daim olsun:))

      Sil
  3. maşallah size canımm bütün günleriniz Sevgililer günü gibi geçsin inşallah :)

    YanıtlaSil
  4. arada o bunalmanın olması normal birde sen yeni evlisin o yüzden bunların yaşanması normal sevgililer gününde çok güzel geçmiş inşallah daha nice güzel günler geçirirsiniz
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım ya aileden de uzakta olunca bi de bir sıkıntı oluyor bu civarda komşuluk da yok,ama alışıyorum yaa:)) çok sağol canımm inş.sevgilerrr

      Sil
  5. Bende beklerim canım bi gün bize de gel :) gerçi baya uzak kalıyorum sana ama ortada bir yerde de buluşabiliriz :) keçe amerikan servisi çok güzel bir fikirmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy ne güzel olurdu tamam geliyim:)) evet yaa ben uzak kalıyorumm her yere:) teşekkür ederim canım servisi beğenmene sevindim:)

      Sil
  6. Gerçekten yakışmış kırmızı sık sık kullan cici bereni bence de:)Nice sevgililer gününüz olsun inş canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy çok teşekkür ederim canımmm,tamam kullanırım;)) aminn inş. hepimize nice sevgililer günü:)

      Sil
  7. Harikasiniz,nice uzun yillari beraber cok daha büyük bir askla gecirmenizi diliyorum..
    Sevgiyle ve dostca kalin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim yıldız güzel dileklerin için,,,,sevgilerrr

      Sil
  8. valla süper bi sevgililer günü-yıldönümü olmuş seni de eşini de kutluyorum bacım... allah mutluluğunuzu daim etsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hamidecimm çok sağol bacımmmm aminnn,,senin de ilk ve son yalnız geçen sevgililer günü olsun inş.;)) en güzel aşk,mutlululuk seni bulsun;))

      Sil
  9. Daha nice nice mutlu yıllarınız olsun birlikte:))beren 10 numara, çok sevimli durmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım aminnn,,beğenmene çok sevindim;))

      Sil
  10. daha nice özel günleri birlikte kutlamanızı dilerim.
    amerikan servisleri çok güzel olmuş, eline ve zevkine sağlık:)
    güzel günlerde kullanın.
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çokk teşekkür ederim güzel dileklerin için:)) sevgilerrrr

      Sil
  11. çok güzeller ama:)kalpli amerikan servislere bayıldım almalıyım mutlaka:)blogunuz çok tatlı çook beğendim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim o zaman:) bence de almalısın çok tatlı duruyor hemde indirimde:)) sevgilerr

      Sil
  12. Taş boyamalar çok hoş, çocuklığumdan beridir ilgimi çeker bu sanat. Gördüğüm taşa keçeli kalemle uğur böceği çizip verniklemek isterim. :) Keyifli bir yazı, selametle...

    YanıtlaSil

yorumunuz için çok teşekkür ederim,bloguma yine beklerim:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...