25 Mart 2016 Cuma

Keçe 6 Ay Kınası Magnetleri


Facebook sayfamdan bana ulaşan güzel bir annemiz kızına yapacağı altı ay kınasında dağıtmak için keçe kaftan modeli magnetimden sipariş verdi,daha önce de yapmıştın bu modelden tekrar sipariş gelince seve seve yaptım tabi ki :)




 Magnet için yaptığım etiketin biraz daha büyüğünü bastırarak kek,börek..v.b şeylerin üzerine takmak için bir de kürdan etiketi hazırladım.



 En sevdiğim bölümlerden biri de paketleme,tüle veya jelatine sarıp,süsleyip göndermeyi seviyorum


Annemiz ve misafirler çok beğenmiş ,çok farklı şehirlere gitmiş hatta Amerikaya bile gitmiş bir tanesi :).Ne mutlu bana...
Tekrar görüşmek üzere.. Sevgiler
 İyi geceler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumunuz için çok teşekkür ederim,bloguma yine beklerim:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...