20 Mart 2016 Pazar

Keçe Kavanoz Şapkası :)


Bir kaç hobiye el atıp daha sonra bıraktığım çok olmuştur.Ama şu keçeden vazgeçemiyorum.Rengarenk oluşları ve ortaya çıkan şeyin çok hoş durması vazgeçmeme sebeplerim arasında galiba.
Uzun süredir buralarda yoktum (anne olunca bil.de vakit geçirmek kolay olmuyor:),sadece instagram hesabım üzerinden paylaşımlarda bulunuyordum ama artık daha fazla yazmaya yaptıklarımı paylaşmaya karar verdim.Bir ara çok popülerdi buralar sonra o kadar sosyal medya alanı çıktı ki çoğumuz bıraktık burayı.Ama ne yapalım örneğin instagram daha pratik geldi :) gerçi artık instagram da yitiriyor eski popülerliğini,snapchat filan çıktı,hemen hesap açtım tabi durur muyum :) ama biraz saçma geldi bana,tam olarak çözemedim diyelim :D

Kavanozlarım bu haliyle çok cici olmamış mı...
en sevdiğim renklerle

                                        

arı vız vız vızz :D bal kavanozum da bu şekliyle kahvaltı masasında yerini aldı.


Reklam içeriyor ama ben ona kıyamam,ona şapka yapmaz mıyım hiç ;)

                                                               
     

görüşmek üzere kendinize iyi bakın..
Her şey güzel olacak...Güzel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumunuz için çok teşekkür ederim,bloguma yine beklerim:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...