21 Mart 2016 Pazartesi

Pembe mini kolonya şişesi


Uzu süredir çok popüler bu minik süslü şişeler.İçlerine ister kolonya,ister şeker,ister kına,ister lavanta..v.b saymakla bitmez bir çok şey konulabilir.Gerçekten çok şık duruyor.Ben de sık sık yapıyorum,mevlüt,nikah,doğum günü gibi özel günlerde misafirlere verilebilecek güzel bir hatıra oluyorlar.Herkesin vitrinlerini süslüyor,kalıcılığı da yüksek :)
Ben oğlumun bebek mevlüdünde dolap süsü ile birlikte kolonya şişesi de süsleyip ikram ettim.
Yine doğum gününde de keçe dolap magnetimizin yanında bir de bu sefer şeker şişesi süsleyip ikram ettim.Doğum gününde neler yaptığımı ayrıca bir post olarak yakında paylaşacağım.
Bir yakınımın siparişi olan  bu mevlüd kolonya şişelerimiz pembiş olunca da çok tatlı oldular...


Hoşgelmiş İpek bebek :) Eşim sağolsun benim için çok güzel etiket tasarımları yapıyor,Onun da emeği büyük  :)


Benimle iletişime geçmek isterseniz  yan tarafta bulunan facebook sayfamdan bana ulaşabilirsiniz,daha hızlı cevap verebilirim.
Ayrıca pembekanatliperi@gmail.com mail adresim
@pembeperi_ de instagram hesabım.
Görüşmek üzere İyi Akşamlar



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumunuz için çok teşekkür ederim,bloguma yine beklerim:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...